BORGERS – IMPREZA INTEGRACYJNA
19.11.2018

Jesień to doskonały czas na organizację imprez integracyjnych. Pracowników firmy BORGERS porwaliśmy w bajeczną okolicę Gór Izerskich. W ramach integracji dla uczestników przygotowaliśmy szereg atrakcji. Pierwszą z nich było zwiedzanie Zamku Grodziec w towarzystwie rycerza, pokazy rycerskie oraz poczęstunek. Następnie udaliśmy się do Lubomierza – stolicy filmu „Samych Swoich”, gdzie przygotowaliśmy grę miejską. Pracowników podzieliliśmy na zespoły, które rywalizowały na temat filmowo-wiejski. W ramach gry miejskiej odwiedziliśmy miejsca związane z filmem „Sami Swoi”Kino za Rogiem, Galeria za Miedzą oraz Muzeum Kargula i Pawlaka. Na terenie miasteczka zorganizowaliśmy także punkty do zaliczenia i wykonania zadań. Kolejną atrakcją wyjazdu było zwiedzanie Browaru Lwówek w 3 etapach: Muzeum, Produkcja i Degustacja.

Po zakończonych zabawach wraz z pracownikami udaliśmy się do Hotelu Cottonina położonego w malowniczej okolicy Świeradowa-Zdroju, gdzie uczestnicy wydarzenia mogli się zrelaksować się w strefie rekreacyjnej, a następnie skosztować aromatycznych dań serwowanych na kolację w formie bufetu. DJ poprowadził imprezę taneczną trwającą do samego rana.

Dziękujemy Hotelowi Cottonina za życzliwość w ramach organizacji udanego eventu.